Wednesday, February 17, 2010

~ during holiday~

perjalanan yg sungguh mencabar...
ptg2 ag aku dah ready nak blk dah...
biasa la jiwa dah ada kat kg..
spupu aku kata nak g subang perdana dl..
nak g ambek brg umh che su..
kul 6 lbh aku btolak..
hmmm...kul 10 lbh aku sapa...
apa lg,,mkn buah langsat la (SESAT!)
byk gler dugaan aku pa ai tu...hmmm...
sabar jelah..
mungkin ini dygaan dr ALLAH..
terima nga redha..
mungkin ada hikmahnya...

dah sapa subang..p minum lu b4 g umh che su..
dah sattle sumer benda..
spupu aku tgu lak kwn dya..
lama gler tgu kwn dya dtg..
aish...penat eden...
hmmmm...
dah nak kul 1 br dya sapa...
spupu aku dah brubah dah air muka..
yala lama sgt tgu..

dah sattle sumer tu kami pom btolak..
aku memohon kepadaNYA supaya kami selmat sampai....
seb baik la jln x jam..
tol pom free..
tp kami ke kuantan lu...
g ambek kembar spupu ku..
keta dya pancit tayar..
keta spupu aku pom wat hal gak..
dah brape kali dah mati..
tkt gak aku..

kami just brenti kat RnR jer 2 kali..
pastu teruskan pjalanan...
sapa kuantan dah nak kul 4 dah..
tgu spupu aku minum jap then trus btolak blk klntan..
jauh weh blk kalntan ikut terengganu..
perghhh...dah mcm naik ketapi laka ku rasa...
yalah jln mcm jgn kg jer...
sakit bdan aku...

aku sapa umh kul 10 lbh dah...
letih xtau nak ckp cam ner..
tp aku xleh nak tdo gak..
umh bsepah weh...
maklumlah sumer anak buah aku kat umh..
dah kemas sumer br aku leh tdo..
tu jap jer aku tdo...
sdara2 rmai kat umh..
kami wat tahlil..

sepanjang cuti tu aku ase ai last jer aku ada kat umh..
hr2 sebelumnya aku kuar nga hubby aku..

 
ni my hubby n din tgh tgu kwn2 meka kat dpn pizza kb
b4 tgu sumer dtg kami posing2 lu...
nilah antara hasilnya...

 
me..
nok tgk make gapo??


ni la makanan kami...
"mcm best jer"

nok tgk muka dak2 lapar??
ish kesiannnn....
 
menunggu makanan..

 
melihat menu2 yg ada...

 
mula la saat tuk menjamu selera...
"mcm best jer"

 
bakpo nih...
sepoh skit hok ni mkn ni...hu hu

 
din bijok dya make nga garpu n pisau nah...

 
kekenyangan...

 

aku plg sk gmbr hubby aku..
sama2 lah kita tgk...

 
kecacatan yg comel..(lesung pipit)

 
aku sk tgk muka my hubby time ni...
mcm plik jer..

 
b4 nak mkn nih...

 
selesai mkn ape lagi...
balik la..
tp kami xblk gak...
kami g pantai cahaya bulan nga my kazen...
  
p minum air kelapa..
best...

kakak aku keguguran..
doktor suh g hospital 16 ai bulan tp baby tu kuar 2 hr b4..
cian kat kakak aku...
takziah my sis..
maybe ada hikmah disebalik pemergian your son...
moga ALLAH mencucuri rahmat ke atas roh anak buah aku...
dya dah cukup sifat tp maninggal lam kandungan..
comel jer babynyer...

sehari b4 mai kl, aku n my hubby g taman tengku anis kat tumpat..
g tgk2 pmandangan yg indah..
subhanallah...


 
  

last day aku kat umh, aku x g aner2..
just g kenduri umh spupu kau jer..
mula2 g antar my hubby...
then blk umh lak ambek mak aku g kenduri umh spupu aku..
selamat pengantin baru to abg ijat n isteri..
moga kekal hingga akhir hayat n dapat baby2 cpat2..
 ^_^





No comments: