Sunday, February 07, 2010

~kenduri~

 
jauh perjalanan luas pemandangan..
hmmmm...ni aku n kazen aku nak g kenduri umh kwn kazen aku..
aku temankan..
tp pape pom...b4 g mst la mtk izin nga my hubby dl..
lau dya bg br aku leh g..
lau x, xblh g la aku..
ssh gler nak suh dya angkat tepom coz time aku call tu dya tdo..
after dah dpt permission kami pom btolak g tampin...
aku igt tul2 kat tampin upanya kat alor gajah melaka...
kat tampin tu umh si laki tp kenduri umh si laki ai ni (7 feb)
smalam umh belah pmpn...(6 feb)
jauh gak la..
tp best sbb tu la first time aku g tampin..
leh sesat gak spupu aku nak cr umh pngantin tu..
hmmm...

 
ni la umh belah pmpn..
time kitaorg sampai tu majlis dah hbs..
biasa la kenduri belah luar mmg mcm ni.
xsama mcm kami kat klntn..
kenduri sampai mlm..
tp pngntin pmpn tu cntk...
kecik molek...sesuai r meka bdua tu..

 
yg bj putih tu spupu aku,khairul,pgntin laki tu nama dya shah n bini dya dayah n me..
(pndeknyer aku...ahhh malunyer )
spupu aku kata meka ni couple dari skolah ag..
hmmm...bgs kan..
aku doakan meka bahagia hingga akhir hayat n melahirkan zuriat yg soleh n solehah...
aminnnn...
(hmmm...aku bila lg?? hua hau hua..tgu la thn2 dpn ker..hu hu)

ni ole2 dari pgantin..
thanks..
pah asar kami btolak blk k.l..
alhamdulillah lam kul 6.15 aku sapa umh...
agak jem gak r jln time aku g n blk tu..


mlm tu aku n nga dak2 umh kuar mkn nga bibik yg jg ryan...
dya dah nak brenti keja..kami baik nga dya...
so smlam kami kuar mkn nga dya..
pastu kami g tesco..
aku bli pen n pembalut tuk fail puteri islam..
bibik lak bli beg..
rmai sgt org kat tesco tu..

then kami pom blk umh...
~the end~

No comments: