Friday, May 20, 2011

new life

dah lama xmeluahkan n menjeguk blog aku...tb2 je rs nak menjeguk n meluahkan sesuatu,,,,ntah kenapa mlm ni aku rasa mcm sunyi, sedih, buhrim, buhsan....hmmm mcm2 bermain dalam fikiran.....sejak aku stop menaip kat cn,,byk suka duka yg aku lalui...nak jer aku luahkan tetapi ada yg menghalang...selepas kejadian yg lalu aku lbh berhati2...aku bkn takut tp xnak banana fruit two time...hihihi...mcm biasa la ckp kat org lain, org lain lak yg trasa...tp sknag mcm nak meluang masaku utk blog ini...
suka duka sepanjang aku x menulis blog..
yg paling ak xleh lupa sekali aku kehilangan sepupu yang paling aku syg n sgt rapat nga aku,
ntah kenapa tb2 akn mgalir air mata aku lau tringat kat dya..
dalam masa 3 hari,,,dya sakit, baik balik then tenat,,.
ya ALLAH besar sungguh dugaan dariMU,,,dalam masa yg begitu singkat utk ku bersama dya...
terasa kelam hidu...air mata mencurah-curah disaat hayat2nya yg terakhir,,,
namun aku redha nga pemergiannya...
semoga rohnya dtempatkan dgn org2 yg beriman,,,aminnn...

aku skang dah pindah umh baru...after kuar dr hostel dok kondominum..pastu pindah g apartment..skang dok umh flat jer,,,hohoho...tp aku xksh coz aku dapt roomate yg memahami laupom ada gak housemate yg leh bt aku bengang...prangai manusia saper leh ubah...melainkan dya sendiri nak berubah...sapalah diri aku nak ubah hidup dya..kang xpasal2 kna sepak...huhuhu
berani ker...hehehhehe

penah org ckp kat aku jgn gn laman sosial tuk meluahkan perasaan...
tp bg aku ini yg aku suka...kang lau ckp dpn2 trasa lak, ckp aku xreti na jg air muka la, xjg maruah la...ak tulis then ko bc ko kata nnt ada org lain plak yag bc...mcm2 alasa...ten ape yg kita perlu bt ya...hurmmmm thinking2...hihihih
tp xper...gnlah pape pon saluran jnj korang puas ht,,, (^^)

hidup sebgai PE student,,,mcm2 aku lalui...dl xterlintas langsunga aku leh dpt PE...tp xper aku sahut cabaran itu..laupun ia kadang kala menyakitkan untuk dilalui...hihi...thanks to all lect n kwn2 yg byk membantu n tuk my parents yg xputus2 mendoakan kejayaan aku selama ini...thanks...i love u 

t sambung sok lak..hihi...ada keja plak kna bt iaitu tdo...coz otak aku dah xleh berfungsi ag dah..
nite to all...
assalamualaikum...



No comments: