Wednesday, June 01, 2011

alamak!

ello sumer...hr ni br ada peluang nak menulis kat blog...first of all nak ucap lu SELAMAT HARI TUDM to my beloved n his friends...hope u all btugas nga lebih dedikasi n ikhlas menjaga keamanan negara, bangsa dan agama..insyaALLAH...
hr isnin aitu aku g dataran tgk dak ATM(navy,airforce n darat) kawad tuk panji2 yg DiPertuan Agong ai sabtu..cian plak aku tgk...sbbnyer panas sgt...tp mmg aku selute r kat meka coz steady jer dok kawad bwh matahari terik...kat ctu gak aku dok borak2 nga kwn my hubby iaitu PIJI...hihi..klakal dol mamat nih...dop snegjka aku dya leh jd gtu..dl bukan maen ag malu nga aku...hehehehehe...skang siap leh cter mcm2 ag...huhuhu
after tgk dak2 ATM kawad, aku tgu my hubby kat TS...kitaorg g tgk cter KARAK...leh tahan gak klakar citer laupom scary...
sapa cn lu...lapar la..ak g mkn lak...huhu
bye2

No comments: